Laihdu pysyvästi ja nauti elämästä.

Modifast-ateriankorvike

  • Mira / Artikkeli päivitetty 24.3.2019

Lukijoiden arvosana tälle dieettituotteelle:

Modifast on ateriankorvike ja vähäkalorinen dieetti (LCD = Low Calorie Diet), joka on tarkoitettu terveiden aikuisten painonhallintaan tai laihdutukseen. Tuote sisältää kaikki tarvittavat ravintoaineet, mutta siinä on vain vähän kaloreita. Modifastia voi käyttää joko ainoana ravinnonlähteenä laihduttaessa tai tavallisen ruoan ohessa painonhallinnassa.

Neljästä annoksesta Modifastia saa 800-850 kaloria. Tuote on annospusseihin pakattu jauhe, joka sekoitetaan veteen. Valittavana on juomia tai keittoja, jotka voidaan lämmittää. Nauttimalla 4 annosta Modifastia saa suositellun päiväannoksen vitamiineja, mineraaleja ja ravintoaineita.

Modifast-ateriankorvike ei ole tarkoitettu ainoaksi ravinnonlähteeksi lapsille tai nuorille, raskaana oleville tai imettäville, henkilöille, joilla on syömishäiriö tai joiden sairauteen ruokavalio voi vaikuttaa. Tuotetta ei myöskään tule käyttää ainoana ravinnonlähteenä yli 3 viikon ajan ilman lääkärin valvontaa. Jos osa aterioista korvataan tavallisilla ruoka-annoksilla, Modifastia voi turvallisesti nauttia pidempään – esimerkiksi 1–3 pussia päivästä riippuen siitä, miten tehokkaasti haluaa laihtua. Pakkauksessa on 8 annospussia.

Makuja on valittavana kuusi erilaista: Peruna-purjosipulikeitto, parsakeitto, suklaajuoma, vadelmajuoma, kahvijuoma sekä vaniljajuoma, jotka ovat muihin ateriankorvikkeisiin verrattuna yllättävän hyvän makuisia.

Tuoteperheeseen kuuluu myös välipalapatukoita ja dieettijuoma.

Anna oma arviosi artikkelista:

Kirjoita kommentti





Nutrilett VLCD -dieetti

Nutrilett-kokemuksia: 9 kiloa pois neljässä viikossa

Testasimme Nutrilett-tuotteet kolmen viikon VLCD-kuurilla + yhden viikon palautumisajalla. Lue miten testaajamme koki ketoosin, miten hän paransi dieetin tehoa ja tuunasi herkullisempia Nutrilett-annoksia. Lue lisää: Nutrilett-kokemuksia: 9 kiloa pois neljässä viikossa→

Palaudu nopeasti raskaan aterian jälkeen

Palaudu nopeasti raskaan aterian jälkeen

Viiden ruokalajin päivällinen. Pikaruokaa. Ylimitoitettuja jälkiruokia. Tässä vain muutamia niistä joka päivä kohtaamistamme haasteista, jolloin meidän olisi tarkemmin seurattava syömisiämme. Kaikkihan me syömme silloin tällöin Lue lisää: Palaudu nopeasti raskaan aterian jälkeen→

Periytyykö ylipaino vanhemmiltasi

Periytyykö ylipaino vanhemmiltasi?

Sinulla on äitisi silmät ja isäsi nenä - mutta voisivatko ylimääräiset kilosikin olla peritty vanhemmiltasi? Viimeisimmissä tutkimuksissa on löydetty linkki vanhempien ja heidän lastensa lihavuudelle. Lue lisää: Periytyykö ylipaino vanhemmiltasi?→

Syö terveellisemmin työpaikalla

10 tapaa välttää painonnousu työpaikalla

Tavallinen työpäiväkin saattaa saada painokäyrät sekaisin, kun napostelet jatkuvasti pientä välipalaa. Stressi voi saada sinut syömään roskaruokaa, jonka jälkeen et enää jaksa käydä salilla tai Lue lisää: 10 tapaa välttää painonnousu työpaikalla→

Diabetes ja laihduttaminen

Diabetes ja laihduttaminen

Yleisesti luullaan, että diabeetikko ei saa syödä hiilihydraatteja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sillä lähes kaikki ruoat ja juomat sisältävät niitä. Nykyisen käsityksen mukaan diabeetikko voi syödä myös sokeria ja muita herkkuja. Lue lisää: Diabetes ja laihduttaminen→

Ovatko dieettijuomat terveellisempiä kuin tavalliset limsat?

Ovatko dieettijuomat terveellisempiä kuin tavalliset limsat?

Tavallinen Coca-Cola -tölkki sisältää noin 140 kaloria, mutta sen dieettiversio Coca-cola Zero vain yhden kalorin. Eikö valinta silloin ole päivän selvää? Ei ole - lue, miten oudosti kehosi toimii, kun juotat sille kevytlimsoja. Lue lisää: Ovatko dieettijuomat terveellisempiä kuin tavalliset limsat?→

Tanssi ja laihdu samalla

Juhlien selviytymisvinkki: älä vain juo vaan tanssi myös!

Kun ottaa huomioon, että vuodenvaihteen juhlissa saatavilla olevat herkut ovat yleensä todellisia kaloripommeja, ei ole vaikea arvata mitä ne tekevät vyötäröllesi. Lue lisää: Juhlien selviytymisvinkki: älä vain juo vaan tanssi myös!→

Lyhyet ja kevyet
Liian nopea laihtuminen rasittaa elimistöä ja kudoksia, mikä voi johtaa ryppyjen muodostumiseen. Onkin viisainta laihduttaa maltillisesti ja vähitellen ja pyrkiä realistiseen, pysyvään ja terveelliseen laihtumiseen.